Pretium Privileges van Pretium Telecom opzeggen/opzegbrief.

Abonnement opzeggen met een opzegbrief

Vul jouw gegevens in en klik op Maak opzegbrief. Je hoeft de brief alleen nog maar uit te printen, te frankeren en op de post te doen.

Pretium Privileges

Pretium Privileges
Opzegtermijn (Indien van toepassing): 1 Maand/maanden

Pretium Telecom

Tel: 0900 – 1637 000
Fax: 023 – 540 33 24
Website: www.pretium-telecom.nl
Stap 1

Vul hier jouw gegevens in voor de opzegbrief

Contractnummer *  Voer hier het contractnummer van het op te zeggen abonnement in. Wanneer het nummer onbekend of niet van toepassing is, kun je niet bekend invullen of n.v.t.
Email *  Vul hier jouw e-mail adres in.
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
Adres * Voer hier de straatnaam in zonder huisnummer en toevoeging.
Huisnummer * Voer hier het huisnummer in zonder toevoeging.
Nr. Toevoeging Voer hier nummer toevoegingen in, bijv. zwart, hoog of A
Postcode * Vul de postcode in door eerst de 4 cijfers in te vullen en dan de letters. bv. 1234AB
Woonplaats *
Land *
Geef je mening

Deel je mening over Pretium Privileges met anderen

Vertel anderen waarom je opzegt of tevreden bent

Wil je wat kwijt over de dienst, het product, de service of gewoon over jouw ervaring? Laat het ons en anderen weten.

Naam Vul hier jouw naam in. Let op: Anderen kunnen deze naam zien
  Let op: Deze naam kan online gebruikt worden. Wil je anoniem blijven vul dan niks in.
Wat wil je kwijt: *
Geef je mening

Mening van anderen

Dit bedrijf belazerd oudere mensen op een mannier wat gewoon niet kan en mag in deze tijd. Ik hoop dat de Nederlandse regering nu eens een keer ingrijpt en dit soort bedrijven alle vergunningen ontneemt om nog maar iets van deze malafide praktijken te ondernemen in dit land .

Geschreven door anoniem op 20-12-12

Mijn dementerende moeder is mei 2011 gebeld door Petium ondanks! dat ze ingeschreven stond in het bel-me-niet-register. Ze had ook 2 gehoortoestellen en hoorde aan 1 oor niets. Behalve KPN (PTT) kende ze geen andere aanbieders en telefonisch liet ze zich nooit iets verkopen. Overstappen wilde ze niet en had ze nooit gedaan. Pretium had een andere mening en bemoeilijkte en erkende mijn nietigverklaring van de overeenkomst door deze aan te houden en na 2 maanden te ontbinden. Voordeel: na 1 jaar mogen ze weer bellen omdat het dan een "oude"klant betrof. Echter ze belden na "afsluiten" van de overeenkomst nogmaals terug en toen meenden ze kennelijk (via zusterbedrijf Privilege) dat mijn moeder ook een Privilege-lidmaatschap had genomen. Op een web-veilingsite terwijl mijn moeder niet met een PC overweg kan en geen geld daarvoor had en dat ook nooit gewild had als ze het had begrepen. Per Dec. 2011 is Privilege er van op de hoogte gesteld (schriftelijk) dat mijn moeder is overleden en dat het gratis (1jaar)abonnement van rechtswege is komen te vervallen (zo het al ooit rechtsgeldig bestaan had en aangegaan zou zijn). Privilege blijft echter tijdschriften sturen (kwartaalblad) en incasseerde zonder machtiging of toestemming anderszins of overeenkomst zomaar het abonnementsgeld voor het 2e jaar van 60euro met 5 euro verhoging wegens ontbreken automatische incasso-volmacht op juni 2012. Met Privilege is medio maart en medio juni gebeld en de medewerkster zei toe het intern te noteren. Ik gaf aan te verwachten dat Privilege zich ook aan de nederlandse wet zou houden omdat die voor iedereen hier geldt. (!) Nog steeds ontvang ik echter op mijn correspondentieadres en dus 9 maanden na overlijden van mijn moeder het blad Privilege en het zou me verbazen indien Pretium niet ook nog meende een vordering op een dode te kunnen incasseren. Wordt vervolgd! Uiteraard mogen ze naar de rechter! Ik ben zelf jurist dus dat wordt lachen!

Geschreven door anoniem op 21-9-12

Voor mijn overleden broer het telefoonabonnement opgezegd. Nu ineens €65 van de rekening af. Op het internet opgezocht wat Privilege is en ja hoor Pretium oplichters. Snel geld terug hoop ik. Mensen worden ergens lid van zonder het te weten. Schandalig terugdraaien dat geprivatiseer. Oplichters zien hun kansen. Een telefoonbedrijf was genoeg, toen ging alles goed! J Cremers.

Geschreven door anoniem op 11-6-12

opzeg termijn van privilege is drie maanden....

Geschreven door anoniem op 8-2-12

VETTE KLACHT: Schandalige geldklopperij om de naam KPN te misbruiken en mensen op een sneaky manier te dwingen zogenaamd goedkoper te bellen. En daarna de automatische incasso's te verhogen. En zonder toestemming daarnaast ook nog een Privilege Abonnement/lidmaatschap van 80,00 euro incasseren voor een flutmagazine waar je maar 1 keer "goedkoop" zgn. korting iets kan kopen wat je niet nodig hebt. Lid worden is een makkie. ERAF komen is omslachtig en onduidelijk. Geld van mensen aftroggelen die geen NEE durven zeggen en het geld hard nodig hebben. En die NEP incassobureau van jullie pff RADAR internet staat vol met klachten en niemand doet er wat aan SCHANDALIGG

Geschreven door GracieSpacey op 28-12-11

Met deze misleidende en nutteloze activiteiten wil ik niets mee te maken hebben

Geschreven door anoniem op 12-9-11

Ik deel de mening van Hr, Oskar Oudere mensen horen niet opgelicht te worden. schande Prentium!!!!

Geschreven door Joke op 1-7-11

Ik heb zojuist het voorjaarsnummer van Privilege ontvangen. Hierin staat wat betreft opzeggen van het lidmaatschap vermeldt: Opzeggen dient schriftelijk te geschieden en uiterlijk 3 maanden voor aflopen lidmaatschap. MVG Henk van de Poll henpo43@hotmail.com

Geschreven door Henk van de Poll op 23-4-11

Bij het opzeggen van Pretium dacht ik dat Privileges ook stopte maar dat blijkt niet zo te zijn. Moet apart worden opgezegd,je moet het maar weten.

Geschreven door anoniem op 22-12-10

het zijn gewoon een stel oplichters

Geschreven door w de lange op 17-9-10

Vergelijken/Besparen

Heb je al langer een vast abonnement, dan betaal je waarschijnlijk veel te veel.Telefonie via internet (VOIP) is aanzienlijk goedkoper. Door te switchen bespaar je makkelijk 30% tot 40 %. Klik op de knop hiernaast om op zoek te gaan naar een alternatief